Τα δαμάσκηνα περιέχουν περίπου 8 μιλιγκράμ βιταμίνης C και είναι πλούσια σε σίδηρο,μαγνήσιο,ασβέστιο, και χαλκό.

Ένα δαμάσκηνο έχει εξίσου πολλά αντιοξειδωτικά όπως μια χούφτα μούρα, ενώ ο καρπός περιέχει  βιταμίνες Β2, Β3, Β6, C και Κ.
Ένα μέτριο φρέσκο δαμάσκηνο περιέχει περίπου 113 μιλιγκράμ κάλιο.
Αυτό το μέταλλο βοηθάει στον έλεγχο της πίεσης του αίματος και ως εκ τούτου μειώνεται ο κίνδυνος εγκεφαλικού επεισοδίου και είναι γνωστό για τα οφέλη του στο πεπτικό σύστημα και την επιτάχυνση του μεταβολισμού.
Τα δαμάσκηνα είναι πλούσια και σε φυτικές ίνες- που περιέχουν μέχρι 2 γρ. ανά 100 gr. Είναι επίσης σχεδόν απαλλαγμένες από θερμίδες, γεγονός που τους καθιστά ιδανικό καρπό για μια δίαιτα.
Τα δαμάσκηνα είναι πλούσια και σε φυτικές ίνες-  περιέχουν μέχρι 2 γρ. ανά 100 gr.
Είναι επίσης σχεδόν απαλλαγμένες από θερμίδες, γεγονός που τους καθιστά ιδανικό καρπό για μια δίαιτα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σε 1 μήνα από την κατανάλωση αυτού του ποτού θα χάσετε 3 έως 5 κιλά από την περιοχή της κοιλιάς​

Με την κατανάλωση 12 δαμάσκηνων τη μέρα,μπορείτε να αυξήσετε την οστική πυκνότητα και να ενδυναμώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
Αν τρώτε αυτό το φρούτο καθημερινά,θα μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου.
Οι ειδικοί συνιστούν να καταναλώνετε τουλάχιστον δώδεκα δαμάσκηνα κάθε μέρα για να ενισχύσουν το μεταβολισμό και την πέψη σας, να ρυθμίσουν τα επίπεδα χοληστερόλης σας και να αποτρέψουν διάφορες καρδιαγγειακές παθήσεις.
Γι 'αυτό προτείνουμε να προσθέσετε τα φρούτα στη διατροφή σας από σήμερα.
Όταν δε βρίσκετε καθόλου φρέσκα δαμάσκηνα,μπορείτε να τα αντικαθιστάτε με ξερά.

remedydaily.com, naturalhealingmagazine.net

δαμάσκηνα